4 Aralık 2007 Salı

Bu da bizden

Ben bir küçük yaprağım. Koca koca çınarlardan, uzun uzun servilerden bu hale getirdiler beni. Şimdi de tomar tomar oralara buralara satıyorlar, hoyrat ellerin keskin divitlerin altında pek yıpranır oldum. Hele yanlış yaptıktan sonra buruşturup fırlatıyorlar ya çok zoruma gidiyor doğrusu.
Birkaç gündür pek mutluyum. Sahibim üzerime güzel bir şeyler yazıyor. Özlem diyor, gurbet diyor, sevgi diyor...
Sahibim beni anlatıyor sanki; gurbette olduğumu biliyor, ormanları özlediğimi onlara olan sevgimi işliyor kalbime. Doğrusu o bunlardan habersiz. Yazdıklarında özlem duyan gurbet çeken aşktan inleyen başka. Ama olsun, ne fark eder ki;yine yanan gönül, gözyaşı döken kalp değil mi? Bunlar sadece insanoğlunun özelliği mi, biz de hissedemez miyiz bunları?
Ben bir küçük yaprağım işte; siz farketmeseniz de benim de duygularım var. Bir şeyler karalarken bunları da düşünmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok: